Serwis urządzeń technicz-
nych Royal Brinkman
Zdalny stacjonarny
oraz wysyłkowy
Formy serwisu w Royal Brinkman
W firmie Royal Brinkman prowadzimy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis oraz konserwację zakupionych u nas maszyn i urządzeń. Serwis i konserwacja przeprowadzona przez wykwalifikowanych specjalistów, pozwala zwiększyć wydajność urządzeń, zapobiega awariom i wydłuża żywotność instalacji. Planując przegląd raz w roku, masz pewność fachowej kontroli przeprowadzonej przez doświadczonego technika serwisu.
Zalety serwisu zapobiegawczego
Nagłe awarie są frustrujące i zawsze przydarzają się w nieodpowiednim czasie. Jeśli regularnie serwisujesz swój sprzęt, ryzyko awarii ograniczone jest do minimum. Mniej awarii to również niższe koszty, ponieważ technik serwisu nie musi składać kilku wizyt, a materiały eksploatacyjne zamawiane są z wyprzedzeniem, co skraca czas oczekiwania. Dzięki temu zachowana jest ciągłość produkcji, które mogą przebiegać bez większych przerw i przestojów.
Berg Hortimotive
Javo
Priva
Birchmeier
Van der Ende
Empas
Weterings
Javo
Priva
Birchmeier
Van der Ende
Empas
Weterings
Aktualna wiedza
Inżynierowie serwisowi Royal Brinkman mają wieloletnie doświadczenie w instalacjach technicznych i są regularnie szkoleni przez odpowiednich dostawców.
Formy serwisu w Royal Brinkman
Serwis telefoniczny i zdalny
W Royal Brinkman prowadzimy telefoniczne konsultacje serwisowe. Pozwalają one na wstępną diagnozę usterki i zaplanowanie dalszych działań naprawczych np.:
- samodzielnego usunięcia usterki przez klienta na podstawie diagnozy,
- zdalnego połączenie się specjalisty z oprogramowaniem urządzenia (np. Priva),
- wizyty inżyniera serwisowego w gospodarstwie.
Serwis u klienta
W przypadku poważniejszych usterek dużych urządzeń lub instalacji, wymagających ingerencji inżyniera serwisowego, wymiany części lub bardziej zaawansowanej diagnozy, konieczne jest przeprowadzenie serwisu u klienta.
Wizyty serwisowe odbywają się po wcześniejszym umówieniu oraz wstępnej konsultacji telefonicznej, która pozwala na postawienie wstępnej diagnozy oraz lepsze przygotowanie się do serwisu (np. przygotowanie odpowiednich narzędzi lub części). Prowadzimy konsultacje serwisowe jedynie dla maszyn i urządzeń zakupionych w Royal Brinkman.
Wizyty serwisowe odbywają się po wcześniejszym umówieniu oraz wstępnej konsultacji telefonicznej, która pozwala na postawienie wstępnej diagnozy oraz lepsze przygotowanie się do serwisu (np. przygotowanie odpowiednich narzędzi lub części). Prowadzimy konsultacje serwisowe jedynie dla maszyn i urządzeń zakupionych w Royal Brinkman.
Serwis stacjonarny
Niektóre, mniejsze urządzenia i maszyny, takie jak np. zamgławiacze PulsFog, opryskiwacze Birchmeier czy pompy Empas mogą być serwisowane stacjonarnie, w oddziale Royal Brinkman w Poznaniu. Aby skorzystać z serwisu stacjonarnego, możesz wysłać urządzenie kurierem lub samodzielnie dostarczyć je do oddziału.
Serwis stacjonarny może być przeprowadzony po pojawieniu się usterki lub zapobiegawczo. Regularne serwisowanie urządzeń pozwala na zachowanie ich niezawodności wtedy, gdy są najbardziej potrzebne.
Wysyłając maszynę do serwisu należy wypełnić formularz przyjęcia na serwis (pobierz).
Wysyłając maszynę do serwisu należy wypełnić formularz przyjęcia na serwis (pobierz).
Cennik serwisu technicznego
Na terenie Polski
- Kilometrówka – 2,00 zł netto/km
- Robocizna – 250 zł netto/ 1 h
- Serwis weekendowy i świąteczny – 500 zł netto/1 h
- 600 EUR – za każdy dzień, za jednego pracownika serwisu
Serwis zamgławia-
czy PulsFog
Standardowy oraz ekspresowy
Serwis urządzeń marki PulsFog wykonywany jest przez techników Royal Brinkman w poznańskim oddziale firmy. Aby skorzystać z serwisu, należy dostarczyć urządzenie osobiście lub za pośrednictwem wysyłki kurierskiej pod adres: Royal Brinkman Polska Sp. z o.o. o/Poznań, ul. Ostrowska 452, 61-324 Poznań.
Potrzebujesz pilnej naprawy? Nasz serwis świadczy usługi ekspresowego serwisu. Aby zapoznać się ze szczegółami oraz cennikiem, sprawdź regulamin serwisu.
Potrzebujesz pilnej naprawy? Nasz serwis świadczy usługi ekspresowego serwisu. Aby zapoznać się ze szczegółami oraz cennikiem, sprawdź regulamin serwisu.
Skontaktuj się z nami!
Potrzebujesz porady? Wypełnij formularz kontaktowy! Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Serwis urządzeń technicznych Royal Brinkman
Zdalny, stacjonarny oraz wysyłkowy
Formy serwisu w Royal Brinkman
W firmie Royal Brinkman prowadzimy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis oraz konserwację zakupionych u nas maszyn i urządzeń. Serwis i konserwacja przeprowadzona przez wykwalifikowanych specjalistów, pozwala zwiększyć wydajność urządzeń, zapobiega awariom i wydłuża żywotność instalacji. Planując przegląd raz w roku, masz pewność fachowej kontroli przeprowadzonej przez doświadczonego technika serwisu.
Zalety serwisu zapobiegawczego
Nagłe awarie są frustrujące i zawsze przydarzają się w nieodpowiednim czasie. Jeśli regularnie serwisujesz swój sprzęt, ryzyko awarii ograniczone jest do minimum. Mniej awarii to również niższe koszty, ponieważ technik serwisu nie musi składać kilku wizyt, a materiały eksploatacyjne zamawiane są z wyprzedzeniem, co skraca czas oczekiwania. Dzięki temu zachowana jest ciągłość produkcji, które mogą przebiegać bez większych przerw i przestojów.
Berg Hortimotive
Javo
Priva
Birchmeier
Van der Ende
Empas
Weterings
Aktualna wiedza
Inżynierowie serwisowi Royal Brinkman mają wieloletnie doświadczenie w instalacjach technicznych i są regularnie szkoleni przez odpowiednich dostawców.
Formy serwisu w Royal Brinkman
Serwis telefoniczny i zdalny
W Royal Brinkman prowadzimy telefoniczne konsultacje serwisowe. Pozwalają one na wstępną diagnozę usterki i zaplanowanie dalszych działań naprawczych np.:
- samodzielnego usunięcia usterki przez klienta na podstawie diagnozy,
- zdalnego połączenie się specjalisty z oprogramowaniem urządzenia (np. Priva),
- wizyty inżyniera serwisowego w gospodarstwie.
Serwis u klienta
W przypadku poważniejszych usterek dużych urządzeń lub instalacji, wymagających ingerencji inżyniera serwisowego, wymiany części lub bardziej zaawansowanej diagnozy, konieczne jest przeprowadzenie serwisu u klienta.
Wizyty serwisowe odbywają się po wcześniejszym umówieniu oraz wstępnej konsultacji telefonicznej, która pozwala na postawienie wstępnej diagnozy oraz lepsze przygotowanie się do serwisu (np. przygotowanie odpowiednich narzędzi lub części). Prowadzimy konsultacje serwisowe jedynie dla maszyn i urządzeń zakupionych w Royal Brinkman.
Serwis stacjonarny
Niektóre, mniejsze urządzenia i maszyny, takie jak np. zamgławiacze PulsFog, opryskiwacze Birchmeier czy pompy Empas mogą być serwisowane stacjonarnie, w oddziale Royal Brinkman w Poznaniu. Aby skorzystać z serwisu stacjonarnego, możesz wysłać urządzenie kurierem lub samodzielnie dostarczyć je do oddziału.
Serwis stacjonarny może być przeprowadzony po pojawieniu się usterki lub zapobiegawczo. Regularne serwisowanie urządzeń pozwala na zachowanie ich niezawodności wtedy, gdy są najbardziej potrzebne.
Wysyłając maszynę do serwisu należy wypełnić formularz przyjęcia na serwis (pobierz).
Wysyłając maszynę do serwisu należy wypełnić formularz przyjęcia na serwis (pobierz).
Cennik serwisu technicznego
Na terenie Polski
- Kilometrówka – 2,00 zł netto/km
- Robocizna – 250 zł netto/ 1 h
- Serwis weekendowy i świąteczny – 500 zł netto/1 h
- 600 EUR – za każdy dzień, za jednego pracownika serwisu
Serwis zamgławiaczy PulsFog
Standardowy oraz ekspresowy
Serwis urządzeń marki PulsFog wykonywany jest przez techników Royal Brinkman w poznańskim oddziale firmy. Aby skorzystać z serwisu, należy dostarczyć urządzenie osobiście lub za pośrednictwem wysyłki kurierskiej pod adres: Royal Brinkman Polska Sp. z o.o. o/Poznań, ul. Ostrowska 452, 61-324 Poznań.
Potrzebujesz pilnej naprawy? Nasz serwis świadczy usługi ekspresowego serwisu. Aby zapoznać się ze szczegółami oraz cennikiem, sprawdź regulamin serwisu.
Potrzebujesz pilnej naprawy? Nasz serwis świadczy usługi ekspresowego serwisu. Aby zapoznać się ze szczegółami oraz cennikiem, sprawdź regulamin serwisu.
Skontaktuj się z nami!
Potrzebujesz porady? Wypełnij formularz kontaktowy! Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.