Wszystko dla profesjonalnego ogrodnictwaIndywidualne porady specjalistówPonad 30 000 produktów
Koszyk  
0
progress indicator
Dodawanie produktu...
Zaopatrzenie profesjonalnego ogrodnictwa
Obsługa klienta  Najczęściej zadawane pytania

Pytania na temat sklepu internetowego? Umów się na spotkanie z naszym specjalistą.

Royalbrinkman.pl uruchomił nowy design, co oznacza, że niektóre funkcjonalności znajdują się teraz w innych miejscach. Masz pytania na temat sklepu? Wypełnij i wyślij poniższy formularz jeśli chcesz się spotkać z naszym specjalistą, który osobiście na nie odpowie, lub sprawdź pytania na poniższej liście. Możesz również skontaktować się z nami bezpośrednio pod numerem 32 326 30 69.

Lub znajdź poniżej odpowiedź na swoje pytanie

Nie mogę włożyć produktu do koszyka – dlaczego?

Może się zdarzyć, że nawet po zalogowaniu cena produktu nie jest widoczna. Taki produkt jest wyceniany przez naszych pracowników, jeśli jesteś zainteresowany – poproś swoich opiekunów o ofertę.


Nie widzę koszyka.

Jeśli posiadasz konto nadrzędne (kilka kont podpiętych pod jeden login i hasło), po zalogowaniu pojawia się okno, w którym musisz określić, na które konto chcesz złożyć zamówienie:



Po wybraniu konta, jesteś zalogowany na wybrany numer i widzisz koszyk:




Jeśli chcesz przełączyć się na inne konto, musisz Zatrzymać konto nadrzędne. Po zatrzymaniu konta nadrzędnego nie widzisz koszyka – musisz ponownie wybrać numer konta, na które chcesz złożyć zamówienie (klikając w strzałkę rozwijającą menu pod napisem „Konto nadrzędne”):


Czy mogę dostosować Ulubione do swoich potrzeb?

Oczywiście – do tego służy to narzędzie. Znajdziesz je w prawym, górnym rogu (na monitorze komputera) lub na dole strony (na urządzeniach mobilnych). Możesz tutaj gromadzić i grupować regularnie zamawiane produkty, aby łatwiej je odnaleźć. Wystarczy, że klikniesz „Edytuj grupy”, a będziesz mógł dodawać lub usuwać grupy Ulubionych:


Dzięki Ulubionym masz możliwość szybkiego zamawiania:
1 - wejdź w wybraną grupę Ulubionych
2 - określi ilość
3 - zaznacz okienko przy wybranym produkci
4 - do koszyka
Gotowe!


Chcesz szybko zakończyć zamówienie?

Chcesz szybko zakończyć zamówienie? Przejdź od razu do Kasy


Czy produkty można sortować wg kodu lub wg nazwy?

Listę produktów można sortować: wg trafności, kodu towaru lub nazwy. Automatycznie produkty są ułożone wg trafności – aby to zmienić, wystarczy kliknąć w odpowiednią opcję:

Czy mogę zmienić hasło?

W każdej chwili masz możliwość zmiany hasła. Przejdź do pozycji „Moje konto” i wybierz „Zmiana hasła”.

Zapomniałeś hasła?
Jeśli nie pamiętasz hasła, wpisz swój logi (numer klienta) na stronie „Nie pamiętam hasła” a link do zmiany hasła zostanie wysłany automatycznie na Twój adres email.


„Moje konto” – Twoje osobiste informacje!

Przechodząc do pozycji „Moje konto” masz możliwość przeglądania wielu informacji, jak: historia zamówień, zamówienia oczekujące, oferty, ulubione, statystyki, a także dane o Twojej firmie. Historia zakupu obejmuje wszystkie Twoje zamówienia, zarówno internetowe jak telefoniczne, mailowe oraz te złożone bezpośrednio w jednym z naszych oddziałów! Tak więc masz pełny wgląd do swoich danych. Możesz też zgłosić zmiany danych, a także podać numer/datę wydania zezwolenia na stosowanie środków ochrony roślin.



Czy da się zapamiętać moje dane logowania?

Tak, jest taka możliwość. Wystarczy, że po wpisaniu loginu i hasła zaznaczysz okienko „Zapamiętaj mnie”:



Czy moje ceny w sklepie internetowym oraz w oddziale Waszej firmy są takie same?

W zależności od rodzaju Twojej działalności (segmentu) przypisujemy Ci specjalne rabaty na wybrane grupy produktów. Logując się do sklepu internetowego, masz do nich wgląd!
Nie ma znaczenia, czy zrobisz zakupy w jednym z naszych oddziałów, przez telefon czy za pomocą sklepu internetowego – Twoje ceny wszędzie będą takie same.

Używanie Ulubionych do ponawiania zamówień

Dzięki przypisaniu do Ulubionych produktów, które najczęściej zamawiasz, masz możliwość szybkiego ponawiania zamówień na te produkty.
1 - wejdź w wybraną grupę Ulubionych
2 - określi ilość
3 - zaznacz okienko przy wybranym produkcie
4 - do koszyka
Gotowe!



Jak usunąć produkt z koszyka?

Jeśli chcesz usunąć produkt z koszyka, wystarczy że klikniesz czerwone kółeczko ze znakiem x po prawej stronie danego produktu w koszyku:

Masz pytanie?
Masz pytanie? Skontaktuj się z nami wypełniając poniższy formularz. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko, jak to możliwe.

Do not delete this link

Potrzebujesz porady?

Zadzwoń do jednego z naszych oddziałów:

Warszawa 22 721 58 04
Tychy 32 326 20 60
Poznań 61 872 61 51

Godziny pracy

Newsletter

Czy chcesz być informowany na bieżąco i otrzymywać comiesięczne informacje o nowościach oraz korzystać z naszych promocji?
Bądź z nami na social media
Facebook Twitter Linkedin YouTube
Masz pytanie? Zadzwoń:
Warszawa: 22 721 58 04
Tychy: 32 326 20 60
Poznań: 61 872 61 51