Zaopatrzenie profesjonalnego ogrodnictwa Ponad 10 000 produktów do upraw szklarniowych Program lojalnościowy
Koszyk  
0
progress indicator
Dodawanie produktu...
Wpisz tutaj nazwę produktu, którego szukasz

Masz pytania na temat sklepu internetowego?



Masz pytanie dotyczące sklepu internetowego Royal Brinkman? Bardzo możliwe, że nie jesteś jedyną osobą, która o to pyta. Sprawdź poniższą listę pytań najczęściej zadawanych przez naszych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym najbliższym oddziałem.


Program lojalnościowy 2021 - zyskaj ekstra bonus

W 2021 roku organizujemy program lojalnościowy, w ramach którego możesz uzyskać extra bonus w wysokości nawet 2% wartości Twoich zamówień internetowych złożonych w ciągu całego roku.

» Więcej informacji o programie

Czy moje ceny w sklepie internetowym oraz w oddziale Waszej firmy są takie same?

W zależności od rodzaju Twojej działalności (segmentu) przypisujemy Ci specjalne rabaty na wybrane grupy produktów. Logując się do sklepu internetowego, masz do nich wgląd!
Nie ma znaczenia, czy zrobisz zakupy w jednym z naszych oddziałów, przez telefon czy za pomocą sklepu internetowego – Twoje ceny wszędzie będą takie same.

Czy mogę zmienić hasło?

W każdej chwili masz możliwość zmiany hasła. Przejdź do pozycji „Moje konto” i wybierz „Zmiana hasła”.

Zapomniałeś hasła?
Jeśli nie pamiętasz hasła, wpisz swój logi (numer klienta) na stronie „Nie pamiętam hasła” a link do zmiany hasła zostanie wysłany automatycznie na Twój adres email.


Czy da się zapamiętać moje dane logowania?

Tak, jest taka możliwość. Wystarczy, że po wpisaniu loginu i hasła zaznaczysz okienko „Zapamiętaj mnie”:



Nie widzę koszyka.

Jeśli posiadasz konto nadrzędne (kilka kont podpiętych pod jeden login i hasło), po zalogowaniu pojawia się okno, w którym musisz określić, na które konto chcesz złożyć zamówienie:



Po wybraniu konta, jesteś zalogowany na wybrany numer i widzisz koszyk:




Jeśli chcesz przełączyć się na inne konto, musisz Zatrzymać konto nadrzędne. Po zatrzymaniu konta nadrzędnego nie widzisz koszyka – musisz ponownie wybrać numer konta, na które chcesz złożyć zamówienie (klikając w strzałkę rozwijającą menu pod napisem „Konto nadrzędne”):


Nie mogę włożyć produktu do koszyka – dlaczego?

Może się zdarzyć, że nawet po zalogowaniu cena produktu nie jest widoczna. Taki produkt jest wyceniany przez naszych pracowników, jeśli jesteś zainteresowany – poproś swoich opiekunów o ofertę.


Jak usunąć produkt z koszyka?

Jeśli chcesz usunąć produkt z koszyka, wystarczy że klikniesz czerwone kółeczko ze znakiem x po prawej stronie danego produktu w koszyku:

Czy produkty można sortować wg kodu lub wg nazwy?

Listę produktów można sortować: wg trafności, kodu towaru lub nazwy. Automatycznie produkty są ułożone wg trafności – aby to zmienić, wystarczy kliknąć w odpowiednią opcję:

Chcesz szybko zakończyć zamówienie?

Chcesz szybko zakończyć zamówienie? Przejdź od razu do Kasy


„Moje konto” – Twoje osobiste informacje!

Przechodząc do pozycji „Moje konto” masz możliwość przeglądania wielu informacji, jak: historia zamówień, zamówienia oczekujące, oferty, ulubione, statystyki, a także dane o Twojej firmie. Historia zakupu obejmuje wszystkie Twoje zamówienia, zarówno internetowe jak telefoniczne, mailowe oraz te złożone bezpośrednio w jednym z naszych oddziałów! Tak więc masz pełny wgląd do swoich danych. Możesz też zgłosić zmiany danych, a także podać numer/datę wydania zezwolenia na stosowanie środków ochrony roślin.



Czy mogę dostosować Ulubione do swoich potrzeb?

Oczywiście – do tego służy to narzędzie. Znajdziesz je w prawym, górnym rogu (na monitorze komputera) lub na dole strony (na urządzeniach mobilnych). Możesz tutaj gromadzić i grupować regularnie zamawiane produkty, aby łatwiej je odnaleźć. Wystarczy, że klikniesz „Edytuj grupy”, a będziesz mógł dodawać lub usuwać grupy Ulubionych:


Dzięki Ulubionym masz możliwość szybkiego zamawiania:
1 - wejdź w wybraną grupę Ulubionych
2 - określi ilość
3 - zaznacz okienko przy wybranym produkci
4 - do koszyka
Gotowe!


Używanie Ulubionych do ponawiania zamówień

Dzięki przypisaniu do Ulubionych produktów, które najczęściej zamawiasz, masz możliwość szybkiego ponawiania zamówień na te produkty.
1 - wejdź w wybraną grupę Ulubionych
2 - określi ilość
3 - zaznacz okienko przy wybranym produkcie
4 - do koszyka
Gotowe!




Lub skontaktuj się z nami przez:


        
    Telefon       E-mail    Odwiedź nas     Facebook
Do not delete this link