Najczęściej zadawane pytania
Masz pytanie dotyczące sklepu internetowego Royal Brinkman? Bardzo możliwe, że nie jesteś jedyną osobą, która o to pyta. Sprawdź poniższą listę pytań najczęściej zadawanych przez naszych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
Jak mogę zostać klientem Royal Brinkman?
Jeśli chcesz zostać klientem Royal Brinkman, wypełnij formularz dostępny na tej stronie. Wprowadzimy twoje dane do systemu i utworzymy twoje konto. W ciągu 1-2 dni roboczych nasz pracownik prześle ci dane logowania.
Uwaga: Royal Brinkman nie obsługuje klientów indywidualnych (osób prywatnych). Nasza oferta dedykowana jest przedsiębiorstwom zajmującym się profesjonalną produkcją ogrodniczą.
Jak mogę odzyskać dane logowania?
Nie pamiętasz swojego hasła? Nie ma problemu, możesz łatwo ustawić nowe i odzyskać dostęp:
- Kliknij link „Nie pamiętam hasła” na stronie logowania
- Wpisz adres email, na który zwykle się logujesz, i kliknij przycisk „wyślij”.
- W ciągu kilku minut otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym ustawienie nowego hasła.
- Kliknij link w wiadomości e-mail i ustaw nowe hasło. Gotowe!
Jakie są moje dane logowania w nowym sklepie internetowym?
Dawniej logowałeś się za pomocą swojego numeru klienta, ale to się zmieniło. Od teraz zalogujesz się za pomocą swojego adresu e-mail i nowego hasła.
Jeśli miałeś już konto w starym sklepie internetowym i logujesz się do nowego sklepu po raz pierwszy, sprawdź swoją skrzynkę mailową. Znajdziesz w niej e-mail aktywacyjny z tematem: "Odnowiony sklep internetowy Royal Brinkman: Aktywuj swoje konto". Za pomocą linku zawartego w tym mailu możesz aktywować swoje konto i ustawić nowego hasło.
Podczas logowania użyj tego adresu e-mail, na który otrzymałeś e-mail aktywacyjny. Jeśli chcesz zalogować się za pomocą innego adresu e-mail, skontaktuj się z nami: webshop@royalbrinkman.pl
Wskazówka: możesz ułatwić sobie logowanie w przyszłości, zaznaczając podczas logowania okienko "Zapamiętaj mnie". Dzięki temu, przy następnym logowaniu nie będzie trzeba wpisywać danych logowania.
Czy mogę coś zamówić w sklepie Royal Brinkman bez zakładania konta?
Niestety nie. Aby coś u nas zamówić, musisz założyć konto. Najszybszy sposób to wypełnienie tego formularza. Nasz pracownik utworzy dla ciebie konto i prześle dane logowania. Jeśli wolisz zamawiać telefonicznie, nie ma problemu: ale nawet do tego potrzebna jest rejestracja.
Uwaga: Royal Brinkman nie obsługuje klientów indywidualnych (osób prywatnych). Nasza oferta dedykowana jest przedsiębiorstwom zajmującym się profesjonalną produkcją ogrodniczą.
Jak ustawić hasło?
Jeśli masz konto w naszym sklepie, powinieneś otrzymać e-mail aktywacyjny z tematem: "Odnowiony sklep internetowy: Aktywuj swoje konto". Kliknij link zawarty w tej wiadomości, aby aktywować swoje konto i ustawić nowego hasło.
Jeśli to nie zadziała, przejdź do strony logowania i kliknij w link "Nie pamiętam hasła". Wpisz swój adres email i kliknij przycisk „Wyślij”. W ciągu kilku minut otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym ustawienie nowego hasła. Kliknij w niego i ustaw nowe hasło.
Wskazówka: możesz ułatwić sobie logowanie w przyszłości, zaznaczając podczas logowania okienko "Zapamiętaj mnie". Dzięki temu, przy następnym logowaniu nie będzie trzeba wpisywać danych logowania.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z odzyskanie danych logowania lub hasła, skontaktuj się z nami: webshop@royalbrinkman.pl
Czy można zapisać mój adres e-mail i/lub hasło?
Tak, możesz zapisać swoje dane logowania (nazwę użytkownika i hasło). Dzięki temu następnym razem logowanie będzie jeszcze szybsze. Po wprowadzeniu nazwy użytkownika i hasła, pojawi się wyskakujące okienko z pytaniem, czy chcesz zapisać swoje dane logowania. Jeśli klikniesz „zapisz”, twoje dane zostaną zapisane. Od tej chwili będą one automatycznie wprowadzone na stronie logowania do naszego sklepu internetowego.
Jeśli to nie zadziała, możesz skorzystać z instrukcji dostępnych poniżej.
Uwaga: wybieraj opcję automatycznego zapisywania danych logowania wyłącznie na urządzeniach osobistych, do których nikt bez autoryzacji nie ma dostępu.
Instrukcja zapisywania danych uwierzytelniających w przeglądarce Google Chrome:
Przeglądaj i usuwaj zapisane hasła w przeglądarce Google Chrome
Instrukcja dotyczące zapisywania danych uwierzytelniających w przeglądarce Microsoft Edge:
Jak korzystać z generatora haseł Edge | Microsoft
Czym się różni nowy sklep internetowy od starego?
- Logowanie za pomocą adresu e-mail zamiast numeru klienta.
- Nowa funkcja "Zamów ponownie". Dzięki niej, możesz łatwo zamówić ponownie produkty, które zamawiałeś w ciągu ostatnich 2 lat.
- Poznaj produkty, które wcześniej zamówiłeś: każdy z nich jest oznaczony etykietą: "Zamawiałeś wcześniej". Jest to pomocne, jeśli szukasz określonego wariantu produktu – dzięki oznaczeniu, już na pierwszy rzut oka możesz zobaczyć, które produkty zamawiałeś.
- Szybki wgląd w najnowsze zamówienia za pośrednictwem "Moje konto Royal Brinkman"
- Łatwy wgląd w pełną historię zamówień, faktury, oferty i karty charakterystyki.
- Możliwość tworzenia własnych list zakupów. Klikając w serduszko na stronie produktu, dodajesz go do listy. Poszczególne listy możesz dowolnie nazywać.
- Szybsze znajdowanie produktów dzięki filtrom i uproszczonej strukturze katalogu.
- Wyświetlanie sugerowanych produktów podczas używania paska wyszukiwania.
- Możliwość przeglądania artykułów w banku wiedzy za pomocą osobnej wyszukiwarki i filtrów.
Ile kosztuje dostawa produktów w Royal Brinkman?
Oferujemy bardzo różnorodny asortyment: niektóre produkty wymagają specjalnego rodzaju przesyłki (owady pożyteczne – przewóz w warunkach kontrolowanych, środki ochrony roślin i nawozy – transport ADR, produkty wielkogabarytowe). W zależności od zamówionego towaru, koszty dostawy mogą więc być różne. Na stronie Dostawy i płatności znajdziesz aktualny cennik przesyłek.
W przypadku zamówień internetowych, istnieje możliwość obniżenia kosztów dostawy lub nawet darmowej wysyłki. Jeśli wartość Twojego zamówienia wynosi 1500 zł netto (lub wielokrotność tej kwoty), koszt dostawy zostanie obniżony o 20 zł.
Nie mogę znaleźć produktu. Co mam zrobić?
- Sprawdź pisownię: sprawdź, czy poprawnie wpisałeś nazwę i/lub jakiekolwiek cechy produktu. Czasami drobny błąd ortograficzny może uniemożliwić znalezienie produktu.
- Doprecyzuj wyszukiwanie: użyj filtrów w naszym sklepie internetowym, aby zawęzić wyszukiwanie. Możesz filtrować między innymi według kategorii, marki oraz właściwości poszczególnych produktów. Filtry pozostawiają mniej wyników i ułatwiają znalezienie tego, czego szukasz.
- Zamawiałeś już produkt, którego szukasz? Skorzystaj z opcji Zamów ponownie. Na tej liście znajdziesz produkty, które kupiłeś u nas w ciągu ostatnich 2 lat.
- Nadal nie znalazłeś, czego szukasz? Sprawdź swoje poprzednie zamówienia. Tam też możesz szukać wg nazwy produktu lub przeglądając zamówienia z określonego okresu.
Produkt jest niedostępny. Kiedy będzie ponownie dostępny?
Jeśli produkt jest oznaczony jako niedostępny, możesz przesłać zapytanie ze strony produktowej, lub skontaktować się z nami, podając kod towaru. Nasi pracownicy udzielą ci potrzebnych informacji.
Gdzie znajdę fakturę za swoje zamówienie?
Staramy się wysyłać faktury drogą elektroniczną, jednak w tym celu wymagana jest zgoda klienta. Jeśli chcesz otrzymywać od nas faktury elektroniczne, pobierz, wypełnij i prześlij nam zeskanowaną zgodę, którą możesz pobrać, klikając TUTAJ
Jeśli nie mam Twojej zgody na wysyłkę faktur elektronicznych, fakturę w formie papierowej znajdziesz w paczce z zamówionym towarem.
Niezależnie od tego, wszystkie swoje faktury możesz ściągnąć, logując się na swoje konto i wchodząc na zakładkę Moje faktury.
Gdzie mogę znaleźć kartę charakterystyki produktu?
Karta charakterystyki zawiera ważne informacje dotyczące bezpieczeństwa, stosowania i obchodzenia się z produktem. Znajdziesz je w 2 miejscach:
- Po zalogowaniu: na swoim koncie, w zakładce „Moje karty charakterystyki". Tutaj możesz przeglądać i pobrać karty każdego produktu, który kupiłeś u nas w minionym roku.
- Na stronie produktu. Na dole tej strony znajdziesz załączniki, w tym kartę charakterystyki.
Kiedy otrzymam zamówienie?
- Zamówienia złożone do godziny 10:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego. Dotyczy to przesyłek standardowych do 30 kg oraz przesyłek paletowych do 500 kg (długość x szerokość x wysokość: 120x80x180 cm) i półpaletowych do 120 kg (80x60 cm).
- Palety przemysłowe o wadze powyżej 500 kg (długość x szerokość x wysokość: 120x80x180 cm) wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
- Przesyłki wielkogabarytowe – termin dostawy ustalany indywidualnie.
- Termin dostawy może ulec przesunięciu w przypadku produktów, które musimy sprowadzić z magazynu zewnętrznego. W takich przypadkach informujemy o terminie dostawy indywidualnie.
Jakie opcje płatności są dostępne w Royal Brinkman?
- W przypadku złożenia pierwszego zamówienia wymagamy od klienta przedpłaty w formie przelewu na podstawie faktury proforma. Po dokonaniu przedpłaty prosimy klienta o odesłanie potwierdzenia przelewu.
- Istnieje również możliwość płatności gotówką (odbiór osobisty lub przesyłka za pobraniem).
- W przypadku stałych klientów sposoby i terminy płatności są ustalane indywidualnie z opiekunem klienta.
Gdzie znajdę dane mojej firmy?
Po zalogowaniu masz dostęp do danych o swojej firmie, w zakładce „Moje dane”. Możesz w tym miejscu ustawić główny adres wysyłki.
Jeśli chcesz, abyśmy wysłali przesyłkę na inny adres, wpisz go w komentarzu do zamówienia.
Co powinienem zrobić, jeśli dostarczono mi nieprawidłowy lub uszkodzony produkt?
Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć twoje zamówienie w dobrym stanie i zgodnie z zamówieniem, jednak w przypadku otrzymania nieprawidłowego lub uszkodzonego produktu prosimy o kontakt.