Indywidualne porady specjalistówPonad 10 000 produktówProgram lojalnościowy
Koszyk  
0
progress indicator
Dodawanie produktu...
Zaopatrzenie profesjonalnego ogrodnictwa

Masz pytania na temat sklepu internetowego?



Masz pytanie dotyczące sklepu internetowego Royal Brinkman? Bardzo możliwe, że nie jesteś jedyną osobą, która o to pyta. Sprawdź poniższą listę pytań najczęściej zadawanych przez naszych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym najbliższym oddziałem.


Program lojalnościowy 2021 - zyskaj ekstra bonus

W 2021 roku organizujemy program lojalnościowy, w ramach którego możesz uzyskać extra bonus w wysokości nawet 2% wartości Twoich zamówień internetowych złożonych w ciągu całego roku.

» Więcej informacji o programie

Czy moje ceny w sklepie internetowym oraz w oddziale Waszej firmy są takie same?

W zależności od rodzaju Twojej działalności (segmentu) przypisujemy Ci specjalne rabaty na wybrane grupy produktów. Logując się do sklepu internetowego, masz do nich wgląd!
Nie ma znaczenia, czy zrobisz zakupy w jednym z naszych oddziałów, przez telefon czy za pomocą sklepu internetowego – Twoje ceny wszędzie będą takie same.

Czy mogę zmienić hasło?

W każdej chwili masz możliwość zmiany hasła. Przejdź do pozycji „Moje konto” i wybierz „Zmiana hasła”.

Zapomniałeś hasła?
Jeśli nie pamiętasz hasła, wpisz swój logi (numer klienta) na stronie „Nie pamiętam hasła” a link do zmiany hasła zostanie wysłany automatycznie na Twój adres email.


Czy da się zapamiętać moje dane logowania?

Tak, jest taka możliwość. Wystarczy, że po wpisaniu loginu i hasła zaznaczysz okienko „Zapamiętaj mnie”:



Nie widzę koszyka.

Jeśli posiadasz konto nadrzędne (kilka kont podpiętych pod jeden login i hasło), po zalogowaniu pojawia się okno, w którym musisz określić, na które konto chcesz złożyć zamówienie:



Po wybraniu konta, jesteś zalogowany na wybrany numer i widzisz koszyk:




Jeśli chcesz przełączyć się na inne konto, musisz Zatrzymać konto nadrzędne. Po zatrzymaniu konta nadrzędnego nie widzisz koszyka – musisz ponownie wybrać numer konta, na które chcesz złożyć zamówienie (klikając w strzałkę rozwijającą menu pod napisem „Konto nadrzędne”):


Nie mogę włożyć produktu do koszyka – dlaczego?

Może się zdarzyć, że nawet po zalogowaniu cena produktu nie jest widoczna. Taki produkt jest wyceniany przez naszych pracowników, jeśli jesteś zainteresowany – poproś swoich opiekunów o ofertę.


Jak usunąć produkt z koszyka?

Jeśli chcesz usunąć produkt z koszyka, wystarczy że klikniesz czerwone kółeczko ze znakiem x po prawej stronie danego produktu w koszyku:

Czy produkty można sortować wg kodu lub wg nazwy?

Listę produktów można sortować: wg trafności, kodu towaru lub nazwy. Automatycznie produkty są ułożone wg trafności – aby to zmienić, wystarczy kliknąć w odpowiednią opcję:

Chcesz szybko zakończyć zamówienie?

Chcesz szybko zakończyć zamówienie? Przejdź od razu do Kasy


„Moje konto” – Twoje osobiste informacje!

Przechodząc do pozycji „Moje konto” masz możliwość przeglądania wielu informacji, jak: historia zamówień, zamówienia oczekujące, oferty, ulubione, statystyki, a także dane o Twojej firmie. Historia zakupu obejmuje wszystkie Twoje zamówienia, zarówno internetowe jak telefoniczne, mailowe oraz te złożone bezpośrednio w jednym z naszych oddziałów! Tak więc masz pełny wgląd do swoich danych. Możesz też zgłosić zmiany danych, a także podać numer/datę wydania zezwolenia na stosowanie środków ochrony roślin.



Czy mogę dostosować Ulubione do swoich potrzeb?

Oczywiście – do tego służy to narzędzie. Znajdziesz je w prawym, górnym rogu (na monitorze komputera) lub na dole strony (na urządzeniach mobilnych). Możesz tutaj gromadzić i grupować regularnie zamawiane produkty, aby łatwiej je odnaleźć. Wystarczy, że klikniesz „Edytuj grupy”, a będziesz mógł dodawać lub usuwać grupy Ulubionych:


Dzięki Ulubionym masz możliwość szybkiego zamawiania:
1 - wejdź w wybraną grupę Ulubionych
2 - określi ilość
3 - zaznacz okienko przy wybranym produkci
4 - do koszyka
Gotowe!


Używanie Ulubionych do ponawiania zamówień

Dzięki przypisaniu do Ulubionych produktów, które najczęściej zamawiasz, masz możliwość szybkiego ponawiania zamówień na te produkty.
1 - wejdź w wybraną grupę Ulubionych
2 - określi ilość
3 - zaznacz okienko przy wybranym produkcie
4 - do koszyka
Gotowe!




Lub skontaktuj się z nami przez:


        
    Telefon       E-mail    Odwiedź nas     Facebook
Do not delete this link