Koszyk
0 produkt(y)
progress indicator
Dodawanie produktu...
Wiodący w ogrodnictwieDostawca produktów i usługSpecjaliści w wielu dziedzinachOgólnoświatowy dostawca
Informacje

    Pomoc

      Masz pytanie dotyczące sklepu?
      Zadzwoń: 32 326 20 69

      Kontakt z działami sprzedaży:
      Warszawa 22 721 58 04
      Tychy 32 326 20 60
      Poznań 61 872 61 51
Sklep    FAQ

FAQ

Poniżej zamieściliśmy listę pytań najczęściej zadawanych przez użytkowników sklepu internetowego. Jeśli masz pytanie, którego nie ma na liście, skontaktuj się z nami telefonicznie: 32 326 20 69 lub mailowo: webshop@royalbrinkman.pl

Nie mogę się zalogować

Zalogować możesz się podając jako login swój numer klienta oraz wpisując hasło. Hasło otrzymałeś od nas w mailu z linkiem aktywacyjnym. Jeśli nie pamiętasz hasła, wystarczy wpisać swój numer klienta na stronie 'Zapomniałeś hasła', a na Twój adres email otrzymasz link do zmiany hasła.
Jeśli nie pamiętasz ani hasła, ani swojego numeru klienta, lub mimo wszystko nie możesz się zalogować, prosimy o kontakt:

Anna Maciąg
tel. 32 326 20 69
webshop@royalbrinkman.pl

Nie widzę ceny tego produktu i nie mogę go zamówić - dlaczego?

Ceny niektórych produktów mogą być niewidoczne - wówczas obok zdjęcia produktu znajduje się napis 'Cena na zapytanie'. Tego produktu nie można umieścić w koszyku - prosimy o wysłanie zapytania, nasi pracownicy odpowiedzą tak szybko jak to możliwe.



Czy mogę zapamiętać swoje ulubione produkty?

Twoje ulubione produkty są automatycznie zapisywane i dodawane do 'Ulubionych'. Znajdziesz je w prawym górnym rogu, pod pozycją 'Moje konto'.

Klikając 'Edytuj grupy' możesz dodawać lub usuwać grupy ulubionych.


Chcesz złożyć zamówienie?

Chcesz złożyć zamówienie? Najedź kursorem na koszyk w prawym górnym rogu ekranu i kliknij guzik 'Kasa':


Czy wyniki wyszukiwania mogą być sortowane wg kodu towaru lub nazwy?

Wyniki wyszukiwania mogą być sortowane wg trafności, kodu towaru lub nazwy. Wystarczy wybrać jedną z opcji:

Czy mogę zmienić hasło?

Możesz zmienić swoje hasło. Przejdź do pozycji 'Moje konto' i wybierz pozycję "Zmiana hasła'.

Zapomniałeś hasła?
Klikając w link 'Nie pamiętam hasła' możesz łatwo ustawić nowe hasło.

Wgląd do Twoich danych - 'Moje konto'

Przechodząc do 'Mojego konta'masz wgląd do swoich danych, takich jak: Historia zamówień, Oczekujące zamówienia, Ulubione, Statystyki, Dane firmy. Masz tu wgląd do wszystkich swoich zamówień, również tych składanych telefonicznie lub mailowo! Masz kompletny obraz.
Możesz również wysyłać nam informacje o zmianie/uzupełnieniu/błędnych danych, nasi pracownicy wprowadzą je do systemu.

Czy mogę zapamiętać swoje dane logowania?

Możesz zapamiętać swoje dane logowania, klikając 'Zapamiętaj mnie' na stronie logowania. Zapobiegnie to zgubieniu lub zapomnieniu loginu i hasła.

Gdzie znajdę kartę charakterystyki preparatu?

Szukasz karty charakterystyki? Znajdują się na karcie produktu pod zdjęciem. Możesz je pobrać w postaci pliku pdf.


Czy zawsze kupuję produkty za jednakową cenę?

Stałym klientom udzielamy rabatów. Ceny, jakie widzisz po zalogowaniu, uwzględniają te rabaty! Zasady przyznawania rabatów ustalane są indywidualnie z Twoim opiekunem.
Poinformuj swojego opiekuna, jakie produkty najbardziej Cię interesują i które z nich chciałbyś zamawiać regularnie. Nie ma znaczenia, czy zamówisz przez sklep internetowy, przez telefon czy osobiście w oddziale - Twoje ceny zawsze będą zawierały przyznane Ci rabaty. Jeśli chcesz zamówić większą ilość produktów, możesz poprosić o ofertę za pomocą sklepu internetowego, a Twój opiekun przygotuje ją dla Ciebie.
Jeśli chcesz otrzymać ofertę np. na 20 wiaderek preparatu Q4 White, wejdź na kartę tego produktu, kliknij niebieski guzik 'Zapytaj o produkt' i wypełnij pola, podając też interesującą Cię ilość:

Używaj Ulubionych, ułatwiając sobie powtórne zamawianie tych sanych produktów

Twoje 'Ulubione' zawierają produkty, które zamawiasz regularnie. Ułatwia to ponowne ich zamawianie. Znajdziesz 'Ulubione w prawym górnym rogu, są one aktualizowane automatycznie. Możesz też dodawać je sam. Jeśli masz pytania związane z tym tematem, skontaktuj się z Anną Maciąg, tel. 32 326 20 69; email: webshop@royalbrinkman.pl

Jak usunąć produkt z koszyka?

Możesz łatwo usunąć produkty z koszyka, klikając zielony guzik z prawej strony przy wybranym produkcie.

Kontakt


      
 Telefon  Chat  E-mail  Odwiedź nas  Facebook  Twitter  LinkedIn

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Wyślij poniższy formularz - w dni robocze odpowiemy w ciągu 24 godzin!
Do not delete this link