O Royal Brinkman

Firma Royal Brinkman zajmuje się dostawą i montażem oraz doradztwem w zakresie profesjonalnego wyposażenia szklarni. W roku 1985, gdy przedsiębiorstwo obchodziło 100. rocznicę swojego istnienia, zyskało ono przydomek „Królewskie”. Firma Royal Brinkman została założona w roku 1885 i od ponad 130 lat działa w sektorze upraw szklarniowych. Pan C. Brinkman rozpoczął w tamtym czasie w placówce w 's-Gravenzande działalność od sprzedaży m.in. sznurka do wiązania szparagów w pęczki, skrzyń i plandek do łodzi w regionie Westland. Od tego czasu firma stała się jednym z największych, renomowanych dostawców rozwiązań do szklarni na całym świecie.

Royal Brinkman - w szklarniach na całym świecie czujemy się jak w domu

Aby przedsiębiorstwo mogło działać na rynku przez długie lata, ważne jest, by dopasowywało się ono do zmian zachodzących na świecie, a zwłaszcza w międzynarodowej branży upraw szklarniowych. W roku 2014 firma Royal Brinkman zweryfikowała i na nowo sformułowała swoją strategię.

Wizja
Wizja Royal Brinkman opiera się na sześciu kluczowych zasadach:
1. Royal Brinkman to międzynarodowy dostawca w branży upraw szklarniowych, silnie obecny na rynkach lokalnych w najważniejszych dla ogrodnictwa krajach na całym świecie.
2. Wykwalifikowani pracownicy Royal Brinkman oferują specjalistyczne produkty i rozwiązania dla profesjonalnych przedsiębiorców z branży upraw szklarniowych.
3. Royal Brinkman dostarcza produkty, systemy i usługi z dziedziny zakładania uprawy, pielęgnacji, dezynfekcji i ochrony, doniczek i opakowań, urządzeń i maszyn, projektów technicznych i innych produktów.
4. Royal Brinkman oferuje szeroki asortyment towarów nakierowanych zwłaszcza na łatwość stosowania, dostępność, obszar zastosowania oraz wiarygodność dostaw. 
5. Dzięki nawiązaniu strategicznych relacji partnerskich oraz współpracy na wyłączność z producentami Royal Brinkman tworzy nowe rozwiązania i zastosowania wraz ze swoimi klientami.
6. Znajomość wymagań klienta oraz stosowanych przez niego procesów dotyczących upraw i prowadzenia działalności w aktywny sposób przyczynia się do zagwarantowania pewności działalności klientów.  

Misja Royal Brinkman - w szklarniach na całym świecie czujemy się jak w domu
Royal Brinkman obsługuje swoich klientów w optymalny sposób w następujących siedmiu dziedzinach: zakładanie uprawy, dezynfekcja i ochrona, pielęgnacja, doniczki i opakowania, urządzenia i maszyny, projekty techniczne oraz produkty różne. 
Klienci obsługiwani są w sposób zindywidualizowany poprzez różnego rodzaju kanały: za pośrednictwem placówek lokalnych lub sprzedawców, w formie sprzedaży bezpośredniej i punktów specjalistycznych oraz przy pomocy rozbudowanego sklepu internetowego. Dobrze i wydajnie funkcjonująca logistyka stanowi przy tym klucz do sukcesu. Dostarczanie odpowiednich wyników w oparciu o pracę zespołową jest tym, co nas wyróżnia.

Wartości kluczowe
Wartości kluczowe, jakimi kieruje się Royal Brinkman, to:
Pewność działalności - łatwość - dostępność produktów/usług - wiedza z zakresu zastosowań - pewność dostaw 
Tych pięć wartości stanowi podstawę usług świadczonych przez Royal Brinkman swoim klientom.
• Pewność: zwiększanie wyników oraz obniżanie ryzyka produkcyjnego dla klienta.
• Łatwość: łatwość wyboru, składania zamówień, realizacji dostaw, czynności administracyjnych itp.
• Dostępność produktów/usług: właściwe produkty, prawidłowy poziom zapasów, odpowiednie ceny.
• Wiedza: podział, dozowanie, wydajność i efektywne zastosowanie.
• Pewność dostaw: produkt, jakość, ilość, opakowania, moment dostawy, lokalizacja i dokumentacja.