Serwis techniczny Royal Brinkman
Serwisowane maszyny i urządzenia
W firmie Royal Brinkman prowadzimy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis oraz konserwację zakupionych u nas maszyn i urządzeń, m.in:
- Berg Hortimotive,
- Royal Brinkman,
- Javo,
- Priva,
- Birchmeier,
- Van der Ende,
- Pulsfog,
- Empas,
- Weterings,
- Elmeco i wielu innych.
Serwis i konserwacja przeprowadzona przez wykwalifikowanych specjalistów, pozwala zwiększyć wydajność urządzeń, zapobiega awariom i wydłuża żywotność instalacji. Planując przegląd raz w roku, masz pewność fachowej kontroli przeprowadzonej przez doświadczonego technika serwisu.
Zalety serwisu zapobiegawczego
Nagłe awarie są frustrujące i zawsze przydarzają się w nieodpowiednim czasie. Jeśli regularnie serwisujesz swój sprzęt, ryzyko awarii ograniczone jest do minimum. Mniej awarii to również niższe koszty, ponieważ technik serwisu nie musi składać kliku wizyt, a materiały eksploatacyjne zamawiane są z wyprzedzeniem, co skraca czas oczekiwania. Dzięki temu zachowana jest ciągłość produkcji, które mogą przebiegać bez większych przerw i przestojów.
Aktualna wiedza
Inżynierowie serwisowi Royal Brinkman mają wieloletnie doświadczenie w instalacjach technicznych i są regularnie szkoleni przez odpowiednich dostawców.
Formy serwisu w Royal Brinkman
-
Serwis telefoniczny i zdalny
W Royal Brinkman prowadzimy telefoniczne konsultacje serwisowe. Pozwalają one na wstępną diagnozę usterki i zaplanowanie dalszych działań naprawczych np.:
- samodzielnego usunięcia usterki przez klienta na podstawie diagnozy,
- zdalnego połączenie się specjalisty z oprogramowaniem urządzenia (np. Priva),
- wizyty inżyniera serwisowego w gospodarstwie.
Telefoniczne i zdalne konsultacje serwisowe prowadzone są odpłatnie.
-
Serwis u klienta
W przypadku poważniejszych usterek dużych urządzeń lub instalacji, wymagających ingerencji inżyniera serwisowego, wymiany części lub bardziej zaawansowanej diagnozy, konieczne jest przeprowadzenie serwisu u klienta. Wizyty serwisowe odbywają się po wcześniejszym umówieniu oraz wstępnej konsultacji telefonicznej, która pozwala na postawienie wstępnej diagnozy oraz lepsze przygotowanie się do serwisu (np. przygotowanie odpowiednich narzędzi lub części). Prowadzimy konsultacje serwisowe jedynie dla maszyn i urządzeń zakupionych w Royal Brinkman.
-
Serwis stacjonarny
Niektóre, mniejsze urządzenia i maszyny, takie jak np. zamgławiacze PulsFog, opryskiwacze Birchmeier czy pompy Empas mogą być serwisowane stacjonarnie, w oddziale Royal Brinkman w Poznaniu. Aby skorzystać z serwisu stacjonarnego, możesz wysłać urządzenie kurierem lub samodzielnie dostarczyć je do oddziału. Serwis stacjonarny może być przeprowadzony po pojawieniu się usterki lub zapobiegawczo. Regularne serwisowanie urządzeń pozwala na zachowanie ich niezawodności wtedy, gdy są najbardziej potrzebne.
Wysyłając maszynę do serwisu należy wypełnić formularz przyjęcia na serwis (pobierz)
Skontaktuj się z nami
Masz pytanie lub chciałbyś umówić się na serwis maszyny? Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza lub dzwoniąc pod całodobowy numer telefonu: 609 007 117