Masz pytanie? Skontaktuj się z najbliższym oddziałem naszej firmy – pracujemy w godzinach 8:00 – 16:00.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć pełne informacje kontaktowe
Pracownicy Royal Brinkman to grupa ekspertów, posiadajacych rozległą wiedzę na temat produktów przydatnych podczas każdego etapu uprawy: przy jej zakładaniu, pielęgnacji, ochronie, oraz po jej zakończeniu. Wiemy też wszystko o oferowanych przez nas opakowaniach i doniczkach, maszynach i urządzeniach. Zajmujemy się także dużymi projektami technicznymi oraz różnego rodzaju drobnymi artykułami potrzebnymi w uprawach ogrodniczych.
Jeśli chciałbyś spotkać się z jednym z naszych pracowników, wypełnij i wyślij poniższy formularz – nasi pracownicy odpowiedzą możliwie szybko i potwierdzą datę spotkania.
Jeśli chcesz zwrócić jeden lub więcej produktów, prosimy o wypełnienie
właściwego formularza i wysłanie skanu na adres email: biuro@royalbrinkman.pl
Royal Brinkman stara się dostarczyć zamówiony towar na czas. Istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z
naszych oddziałów.
Złożyłeś zamówienie w naszym sklepie internetowym? Możesz więc sprawdzić datę dostawy (
Oczekujące zamówienia).
Możesz złożyć zamówienie za pomocą sklepu internetowego a potem odebrać je osobiście w jednym z naszych oddziałów. Możliwość ta jest dpowiedzią na zapotrzebowanie wynikające z zachowań naszych klientów, którzy przychodzili do nas z listą zakupów.
Jak to działa?
Składając zamówienie w sklepie internetowym w kroku drugim wybierasz opcję: Odbiór osobisty, po czym zanaczasz oddział, w którym chcesz odebrać swoje zamówienie:
Oddział Poznań: ul. Ostrowska 452
Oddział Tychy: ul. Katowicka 38
Oddział Warszawa: ul. Poznańska 98, Ożarów Mazowiecki
Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z jednym z
naszych oddziałów
W naszych magazynach staramy się mieć stały zapas najczęściej kupowanych produktów. Klienci mogą składać zamówienia przez sklep internetowy, e-mail lub telefon. Zamówiony towar wysyłamy do klienta. Można też odebrać zamówienie osobiście w oddziale.
W głównym centrum dystrybucji w 's-Gravenzande w Holandii, w innych oddziałach zagranicznych, a także w oddziałach w Polsce przechowujemy towary zachowując wszystkie wymogi bezpieczeństwa, zapewniając jednocześnie szybkie i sprawne przygotowanie zamówień.
Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników sprawia, że wysyłane przez nas przesyłki są fachowo i bezpiecznie zapakowane.
Niezależnie od sposobu transportu (kurier, statek, samolot), nasz międzynarodowy zespół specjalistów dba o to, aby zamówiony towar dotarł bezpiecznie do adresata.
Przesyłki o wadze do 30 kg i o wartości powyżej 1000 zł netto dostarczamy na nasz koszt (jeśli towar nie przekracza standardowych gabarytów), a w innym wypadku koszty dostawy ustalamy indywidualnie (w zależności od ilości i rodzaju zakupionych produktów).
Zapoznaj się z Ogólnymi Warunkami Dostaw
Koszt wysyłki towarów o wadze i wymiarach standardowych* wynoszą 18,00 zł netto.
Koszt przesyłki paletowej o wymiarach standardowych (towar neutralny): 150,00 zł netto
Koszt przesyłki paletowej ADR: 180,00 zł netto
Koszt wysyłki towarów innych niż standardowe ustalane są indywidualnie.
Zamówienia złożone za pomocą sklepu internetowego, o wadze do 30 kg i wartości powyżej 1000 zł netto (pod warunkiem, że nie przekraczają wymiarów standardowych*) wysyłamy za darmo.
*Paczka standardowa jest to pojedynczy element o kształcie prostopadłościanu, którego najdłuższa krawędź nie jest dłuższa niż 150 cm, a żadna z pozostałych krawędzi nie jest dłuższa niż 70 cm, przy czym suma dwóch najdłuższych krawędzi jest mniejsza niż 180 cm. Podstawę paczki standardowej stanowi zawsze bok o największej powierzchni.
Żaden fragment paczki nie może wystawać poza przestrzeń ograniczoną krawędziami opisanymi powyżej. Paczkami standardowymi są również koperty tekturowe oraz tuby o przekroju trójkątnym, o wymiarach określonych powyżej. Maksymalna waga paczki standardowej wynosi 30 kg.
Opakowanie paczki nie może utrudniać lub uniemożliwiać przesuwania jej po gładkich, płaskich powierzchniach. Paczka powinna być przygotowana do przewozu zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym.
Wiele naszych produktów dostarczanych jest w opakowaniach zwrotnych, głównie beczkach lub kanistrach. Przyjmujemy opakowania zwrotne tylko w przypadku gdy:
- są całkowicie puste i czyste (co najmniej trzykrotnie wypłukane)
- mają zamknięcie/zakrętkę
- mają oryginalną etykietę
- pochodzą z Royal Brinkman
Kiedy składasz zamówienie, opakowania są automatycznie doliczane do odpowiednich produktów. Możesz zwrócić opakowania przy okazji odbioru osobistego kolejnego zamówienia.
Płatność za zamówiony towar można uiścić za pomocą przelewu lub gotówki.
Przelewy są dokonywane po dostarczeniu klientowi faktury. Faktury wysyłane są razem w towarem w paczkach, lub wręczane klientowi przy odbiorze osobistym.
W niektórych przypadkach wymagana jest zaliczka lub przedpłata - wówczas nasi sprzedawcy kontaktują się z klientem indywidualnie.
Płatności gotówkowe mają miejsce podczas odbioru osobistego w oddziale lub - w przypadku wysyłki towaru do klienta - za pobraniem.
Masz pytanie odnośnie dostępu do sklepu lub zapomniałeś hasła? Poniżej wskazówki, które mogą Ci się przydać. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas na adres
webshop@royalbrinkman.pl lub zadzwoń: 32 326 20 69.
Wypełnij formularz, a dane logowania dostaniesz możliwie szybko. W dni robocze odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
Poproś o dostęp
Jeśli nie potrafisz złożyć zamówienia w sklepie internetowym, nie rozumiesz zasad jego działania lub nie znasz funkcji w nim dostępnych, umów się z nami na spotkanie. Chętnie wytłumaczymy Ci, o co chodzi.
Po zalogowaniu do sklepu internetowego masz dostęp do cen uwzgędniających przypisany Ci indywidualnie rabat. Rabaty są przypisywane na podstawie tego co i w jakich ilościach u nas kupujesz. Skontaktuj się ze swoim opiekunem, jeśli chcesz porozmawiać na ten temat.
W bieżącym roku uruchomiliśmy program lojalnościowy, ramach którego można uzyskać dodatkowy bonus w wysokości nawet 2% wartości zamówień internetowych złożonych w ciągu całego roku.
Bonus wyniesie odpowiednio 1%, 1,5% lub nawet 2% całkowitej wartości zamówień złożonych w sklepie internetowym royalbrinkman.pl w całym roku 2021. Wysokość bonusu zależy od wartości Twoich zamówień i wyniesie odpowiednio:
- przy wartości zamówień od 10.000 do 70.000 PLN - bonus = 1%
- przy wartości zamówień od 70.000 do 150.000 PLN - bonus = 1,5%
- przy wartości zamówień powyżej 150.000 PLN - bonus = 2%