Serwis urządzeń technicz-
nych Royal Brinkman 

Zdalny stacjonarny
oraz wysyłkowy

Formy serwisu w Royal Brinkman


W firmie Royal Brinkman prowadzimy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis oraz konserwację zakupionych u nas maszyn i urządzeń. Serwis i konserwacja przeprowadzona przez wykwalifikowanych specjalistów, pozwala zwiększyć wydajność urządzeń, zapobiega awariom i wydłuża żywotność instalacji. Planując przegląd raz w roku, masz pewność fachowej kontroli przeprowadzonej przez doświadczonego technika serwisu.

Zalety serwisu zapobiegawczego


Nagłe awarie są frustrujące i zawsze przydarzają się w nieodpowiednim czasie. Jeśli regularnie serwisujesz swój sprzęt, ryzyko awarii ograniczone jest do minimum. Mniej awarii to również niższe koszty, ponieważ technik serwisu nie musi składać kilku wizyt, a materiały eksploatacyjne zamawiane są z wyprzedzeniem, co skraca czas oczekiwania. Dzięki temu zachowana jest ciągłość produkcji, które mogą przebiegać bez większych przerw i przestojów.
 Berg Hortimotive 

 Javo  

 Priva

 Birchmeier 

 Van der Ende  

 Empas

 Weterings

Aktualna wiedza

Inżynierowie serwisowi Royal Brinkman mają wieloletnie doświadczenie w instalacjach technicznych i są regularnie szkoleni przez odpowiednich dostawców.

Formy serwisu w Royal Brinkman

Serwis telefoniczny i zdalny

Serwis telefoniczny i zdalny
W Royal Brinkman prowadzimy telefoniczne konsultacje serwisowe. Pozwalają one na wstępną diagnozę usterki i zaplanowanie dalszych działań naprawczych np.:
  • samodzielnego usunięcia usterki przez klienta na podstawie diagnozy,
  • zdalnego połączenie się specjalisty z oprogramowaniem urządzenia (np. Priva), 
  • wizyty inżyniera serwisowego w gospodarstwie.
Telefoniczne i zdalne konsultacje serwisowe prowadzone są odpłatnie. 

Serwis u klienta

W przypadku poważniejszych usterek dużych urządzeń lub instalacji, wymagających ingerencji inżyniera serwisowego, wymiany części lub bardziej zaawansowanej diagnozy, konieczne jest przeprowadzenie serwisu u klienta.
Serwis u klienta
Wizyty serwisowe odbywają się po wcześniejszym umówieniu oraz wstępnej konsultacji telefonicznej, która pozwala na postawienie wstępnej diagnozy oraz lepsze przygotowanie się do serwisu (np. przygotowanie odpowiednich narzędzi lub części). Prowadzimy konsultacje serwisowe jedynie dla maszyn i urządzeń zakupionych w Royal Brinkman.
Serwis u klienta
Wizyty serwisowe odbywają się po wcześniejszym umówieniu oraz wstępnej konsultacji telefonicznej, która pozwala na postawienie wstępnej diagnozy oraz lepsze przygotowanie się do serwisu (np. przygotowanie odpowiednich narzędzi lub części). Prowadzimy konsultacje serwisowe jedynie dla maszyn i urządzeń zakupionych w Royal Brinkman.

Serwis stacjonarny

Niektóre, mniejsze urządzenia i maszyny, takie jak np. zamgławiacze PulsFog, opryskiwacze Birchmeier czy pompy Empas mogą być serwisowane stacjonarnie, w oddziale Royal Brinkman w Poznaniu. Aby skorzystać z serwisu stacjonarnego, możesz wysłać urządzenie kurierem lub samodzielnie dostarczyć je do oddziału. 
Serwis stacjonarny
Serwis stacjonarny może być przeprowadzony po pojawieniu się usterki lub zapobiegawczo. Regularne serwisowanie urządzeń pozwala na zachowanie ich niezawodności wtedy, gdy są najbardziej potrzebne.

Wysyłając maszynę do serwisu należy wypełnić formularz przyjęcia na serwis (pobierz).

Cennik serwisu technicznego

Na terenie Polski
  • Kilometrówka – 2,00 zł netto/km
  • Robocizna – 250 zł netto/ 1 h
  • Serwis weekendowy i świąteczny – 500 zł netto/1 h
Na terenie Czech i Słowacji
  • 600 EUR – za każdy dzień, za jednego pracownika serwisu

Serwis zamgławia-
czy PulsFog

Standardowy oraz ekspresowy

Serwis urządzeń marki PulsFog wykonywany jest przez techników Royal Brinkman w poznańskim oddziale firmy. Aby skorzystać z serwisu, należy dostarczyć urządzenie osobiście lub za pośrednictwem wysyłki kurierskiej pod adres: Royal Brinkman Polska Sp. z o.o. o/Poznań, ul. Ostrowska 452, 61-324 Poznań. 

Potrzebujesz pilnej naprawy? Nasz serwis świadczy usługi ekspresowego serwisu. Aby zapoznać się ze szczegółami oraz cennikiem, sprawdź regulamin serwisu.

Skontaktuj się z nami! 

Potrzebujesz porady? Wypełnij formularz kontaktowy! Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. 

Grzegorz Surman

Serwis urządzeń technicznych Royal Brinkman 

Zdalny, stacjonarny oraz wysyłkowy

Formy serwisu w Royal Brinkman


W firmie Royal Brinkman prowadzimy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis oraz konserwację zakupionych u nas maszyn i urządzeń. Serwis i konserwacja przeprowadzona przez wykwalifikowanych specjalistów, pozwala zwiększyć wydajność urządzeń, zapobiega awariom i wydłuża żywotność instalacji. Planując przegląd raz w roku, masz pewność fachowej kontroli przeprowadzonej przez doświadczonego technika serwisu.

Zalety serwisu zapobiegawczego


Nagłe awarie są frustrujące i zawsze przydarzają się w nieodpowiednim czasie. Jeśli regularnie serwisujesz swój sprzęt, ryzyko awarii ograniczone jest do minimum. Mniej awarii to również niższe koszty, ponieważ technik serwisu nie musi składać kilku wizyt, a materiały eksploatacyjne zamawiane są z wyprzedzeniem, co skraca czas oczekiwania. Dzięki temu zachowana jest ciągłość produkcji, które mogą przebiegać bez większych przerw i przestojów.

 Berg Hortimotive 

 Javo  

 Priva

 Birchmeier 

 Van der Ende  

 Empas

 Weterings

Aktualna wiedza

Inżynierowie serwisowi Royal Brinkman mają wieloletnie doświadczenie w instalacjach technicznych i są regularnie szkoleni przez odpowiednich dostawców.

Formy serwisu w Royal Brinkman

Serwis telefoniczny i zdalny

Serwis telefoniczny i zdalny
W Royal Brinkman prowadzimy telefoniczne konsultacje serwisowe. Pozwalają one na wstępną diagnozę usterki i zaplanowanie dalszych działań naprawczych np.:
  • samodzielnego usunięcia usterki przez klienta na podstawie diagnozy,
  • zdalnego połączenie się specjalisty z oprogramowaniem urządzenia (np. Priva), 
  • wizyty inżyniera serwisowego w gospodarstwie.
Telefoniczne i zdalne konsultacje serwisowe prowadzone są odpłatnie. 

Serwis u klienta

W przypadku poważniejszych usterek dużych urządzeń lub instalacji, wymagających ingerencji inżyniera serwisowego, wymiany części lub bardziej zaawansowanej diagnozy, konieczne jest przeprowadzenie serwisu u klienta.
Serwis u klienta
Wizyty serwisowe odbywają się po wcześniejszym umówieniu oraz wstępnej konsultacji telefonicznej, która pozwala na postawienie wstępnej diagnozy oraz lepsze przygotowanie się do serwisu (np. przygotowanie odpowiednich narzędzi lub części). Prowadzimy konsultacje serwisowe jedynie dla maszyn i urządzeń zakupionych w Royal Brinkman.

Serwis stacjonarny

Niektóre, mniejsze urządzenia i maszyny, takie jak np. zamgławiacze PulsFog, opryskiwacze Birchmeier czy pompy Empas mogą być serwisowane stacjonarnie, w oddziale Royal Brinkman w Poznaniu. Aby skorzystać z serwisu stacjonarnego, możesz wysłać urządzenie kurierem lub samodzielnie dostarczyć je do oddziału. 
Serwis stacjonarny
Serwis stacjonarny może być przeprowadzony po pojawieniu się usterki lub zapobiegawczo. Regularne serwisowanie urządzeń pozwala na zachowanie ich niezawodności wtedy, gdy są najbardziej potrzebne.

Wysyłając maszynę do serwisu należy wypełnić formularz przyjęcia na serwis (pobierz).

Cennik serwisu technicznego

Na terenie Polski
  • Kilometrówka – 2,00 zł netto/km
  • Robocizna – 250 zł netto/ 1 h
  • Serwis weekendowy i świąteczny – 500 zł netto/1 h
Na terenie Czech i Słowacji
  • 600 EUR – za każdy dzień, za jednego pracownika serwisu

Serwis zamgławiaczy PulsFog

Standardowy oraz ekspresowy

Serwis urządzeń marki PulsFog wykonywany jest przez techników Royal Brinkman w poznańskim oddziale firmy. Aby skorzystać z serwisu, należy dostarczyć urządzenie osobiście lub za pośrednictwem wysyłki kurierskiej pod adres: Royal Brinkman Polska Sp. z o.o. o/Poznań, ul. Ostrowska 452, 61-324 Poznań. 

Potrzebujesz pilnej naprawy? Nasz serwis świadczy usługi ekspresowego serwisu. Aby zapoznać się ze szczegółami oraz cennikiem, sprawdź regulamin serwisu.

Skontaktuj się z nami! 

Potrzebujesz porady? Wypełnij formularz kontaktowy! Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. 

Grzegorz Surman